www.gildiamonsterhunters.fora.pl

Forum gildii Monster Hunters.

Forum www.gildiamonsterhunters.fora.pl Strona Główna -> Regulamin itp./Rules etc. -> Regulamin dla Moderatorów/Rules for Moderators.
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
Regulamin dla Moderatorów/Rules for Moderators.
PostWysłany: Sob 20:55, 20 Wrz 2008
Elrond
Administrator
Administrator
 
Dołączył: 17 Sie 2008
Posty: 188
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Białystok
Płeć: Mężczyzna





Nieznajomośc regulaminu w żadnym stopniu nie usprawiedliwia moderatorów w przypadku jego złamania.
Zostanie moderatorem jest czynnikiem jednoznacznym z zapoznaniem się i z zaakceptowaniem regulaminu.
W wyniku złamania którejkolwiek z poniższych reguł, moderator zostanie zdegradowany do pozycji zwykłego użytkownika forum.

1. Nie usuwajcie niczyich tematów ani postów(chyba, że na to zezwolę, możecie się ze mną skonsultować).
2. Stare, nieaktywne tematy zamykajcie i przenoście po jakimś czasie do kosza(oprócz rozpatrzonych pozytywnie podań).
3. Pod żadnym pozorem nie zmieniajcie treści postów innych użytkowników forum(wyjątek:poinformowanie o warnie lub coś innego ważnego).
4. Nie banujcie nikogo bez konsultacji ze mną.
5. Tematy założone w złych działach przenoście do odpowiednich.
6. Stanowczo warnujcie użytkowników, za złamanie jakiegoś punktu regulaminu.

To by było na tyle ;] .

------------------------------------------------------

Ignorance of the Rules of Procedure in no way justifies the moderators in the event of a breach.
The moderator is clearly a factor in reading and accepting the rules of procedure.
As a result of a breach of any of the following rules, the moderator will be degraded to the position of an ordinary user forums.

1. Do not delete posts or topics anyone (unless, that the authority, you can consult with me).
2. Old, inactive topics locking and moving after some time to trash (except handled positively applications).
3. Under no circumstances does not change the content of posts other users (with the exception of warn to inform or something else important).
4. Not banujcie anyone without consulting with me.
5. Topics set up in the wrong umieśćcie to the respective departments.
6. Strongly warns users, for breach of a point of the Rules of Procedure.

That was enough ;].


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Elrond dnia Śro 15:07, 15 Paź 2008, w całości zmieniany 5 razy
Zobacz profil autora
Regulamin dla Moderatorów/Rules for Moderators.
Forum www.gildiamonsterhunters.fora.pl Strona Główna -> Regulamin itp./Rules etc.
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek  Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin